10.02.13 - sovmorgon

idag steg jag ur sängen vid halv elva tiden. eftersom jag inte var riktigt bra igår blev det ingen pump i morse vid 10. jag är bättre idag, inte så ont, men inte helt pigg. tanken är att kvällen ska tillbringas tillsammans med tjejerna, dricka vin & kanske gå ut. men just nu känns det inte som det blir utgång för min del.

ska snart ge mig ner på stan & köpa lite vin & öl iaf. ölen är till gus såklart. jag har fortfarande inte lärt mig att tycka om det. det gör mig inget heller. varken kaffa eller öl är något för mig.

gus fyller snart 25. jag har köpt en present men ska köpa något mer, men jag vet inte vad. har några saker i tankarna, men kan inte bestämma mig.

har en del andra saker som jag borde ta tag i... skriva ihop mitt CV & börja söka jobb. välja aktier - fick det av pappa i julklapp. varför är det så svårt att ta tag i vassa saker?

nu ska jag iaf föna håret & klä mig.

hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0