10.02.12 - mår inte så bra

idag har jag & torunn jobbat ihop, vi har gjort om på entrépodiet inför nästa vecka. varken hon & jag har mått speciellt bra. hon illamående & matt & jag ont i huvud, nacke, rygg & orkeslös. vi stod ut & gjorde klart vår uppgift.

jag hoppas att jag inte bli sjuk. det var bara tre veckor sedan jag drabbades av en lättare magsjuka. jag vill inte ligga i sängen hela helgen...



jag blir så trött på mig själv ibland för att jag bryr mig så mycket om vad andra männsikor gör. själv är jag en människa som inte stannar hemma för att jag har lite ont eller är lite förkyld. självklart är det många som tänker som jag. därför blir jag irriterad på klena människor så klagar på minsta lilla & inte klarar av så mycket. jag vet ju ofta inte vad anledningen är, men det stör mig att vissa är så svaga. kanske borde jag inte ta arbetet på så stort allvar?!? men vem gör mitt jobb när inte jag är där? alla har det nog stressigt som det är...

nu ska jag bädda ner mig i soffan & titta klart på filmen jag & älsklingen tittade på igår. jag råkade somna sista helvtimmen... oooovanligt...

hoppas ni mår bra iaf!

pusspuss/m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0