10.02.10 - jag är fan bra!

nu har jag beställt glasögon! så svårt att bestämma mig, men jag hoppas det blir bra. jag får helt enkelt lite på vad folk tycker. eftersom det är nyår i kina nu så ligger all produktion nere för tillfället. det innebär att det dröjer lite längre tid än vanligt tills jag får dem. men har jag väntat 6 år så kan jag gott vänta 20, 30 dagar ytterligare.

just nu håller jag på att foga lister. jag började i köket igår kl 22 (!) & idag har fortsätter jag i hallen. snart klar. det är ganska kul att foga tcker jag. konstigt tycker kanske vissa. men jag är väl lite udda ibland.

jag kan bli ganska irriterad på jobbet. ganska ofta. jag blir upprörd på en hel del saker faktiskt. jag måste bara bli bättre på att vara ärlig & gå till personen ifråga. inte bara vara bitter & sur. men jag känner ganska ofta att jag inte blir rättvist behandlad. det låter hårt, men är nog inte riktigt så faligt som det låter. det är ju inte så att folk är elaka, men jag skulle vilja ha mer uppskattning för det jag gör. jag säger alltid att jag har dåligt självförtroende & inte tror att jag kan så mycket. men jag vågar faktiskt säga att jag tycker att jag är duktig & att jag är effektiv när jag arbetar. jag står inte & snackar en massa, ringer privata telefonsamtal eller ägna tid åt saker som jag inte har med att göra. jag gör det jag ska, hjälper gärna andra om det frågar, stöttar, löser problem & har tålamod. jag vågar säga att jag är bra!!! så är det punkt

nu åter till fogen.

ha det fint!

Kommentarer
Postat av: Tess

Bra?



Hallå gumman du är bäst! Jag gillar att du står på dig! Du är en av få som gör vad dom ska på det där bygget!!



Pusss lovely

2010-02-11 @ 21:48:00
URL: http://lindathereseandersson.webblogg.se/
Postat av: gus

Du är bäst baby.. inget snack om saken!

Och listerna blev grymma! <3

2010-02-11 @ 23:13:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0