trötter...

idag har jag inte varit speciellt pigg... dåligt med sömn sätter sina spår.
har kännt mig lite hängig & nere idag.
var & tränade innan. body combat. jag hade inte mkt till inlevelse & energi, men det gick ok.

min älskade syster har det inte helt lätt på sitt jobb. hon arbetar på en frisörsalong i göteborg där cheferna inte är speciellt samarbetsvilliga. ena dagen säger de en sak, nästa en annan. de tänker bara på pengar & inte personalens välbefinnande. det verkar vara helt hjärntvättade faktiskt. stackars lilla nella.
men jag vet att hon kan tala för sig & ta ingen skit i onödan.
men man börja ju fundera på hur man får behandla folk egentligen?? människor med makt är ofta egoistiska människor. fy faaaaan för dem!

nella - stå på dig & låt dem inte trycka ner dig! du vet att jag alltid finns här för dig. jag är obeskrivligt glad att vi har en sådan bra & öppen relation. du är guld värd för mig & det kommer du alltid att vara! vad vore dagen utan ett samtal med dig? men jag saknar att kunna krama om dig. jag saknar våra mysiga studer tillsammans. jag saknar våra härliga skrattanfall! jag önskar att vikunde ses oftare. det var så länge sedan nu. man ska ju vara nära demsom betyder mest för en. människor som man må bra av & är lycklig & trygg tillsammans med ska finnas nära. jag vill ha alla mina vänner i samma stad så att jag kan träffa dem när jag vill & behöver.
jenny. vickis. nella. hanna. anna-lisa. kattis. sigge. danne. basse. johanna. madde. annica. nathalie. steffi. ylva. erika. alla i mfl.... listan kan göras lång.

jag funderar ibland vad livet är.... vad är mina mål & drömmar?? jag vet att jag vill arbeta med heminredning, för det brinner jag för. men jag kan inte säga en speciell stad där jag vill bo & leva. det handlar snarare om att jag vill vara lyclig & nöjd. jag vill ha ett arbete där jag tillfredställer mina behov. där jag utvecklas & lär. där jag trivs & brinner för mitt jobb. ett arbete är för mig inte bara en inkomstkälla. det ska vara som en del av ens intresse.

jag vill känna mig nöjd med mig själv & livet. jag vill som sagt vara nära mina vänner & min familj. jag vill ta vara på dagen. jag vill träna & må bra. jag vill resa & upptäcka nya platser. jag vill le mig genom livet!

jag försöker att se varje dag som en dag med nya möljigheter. jag försöker vara glad, positiv & framåt. detta med verierande resultat. men alla människor har en dålig dag lite då & då....

nu ska jag snart sova. jag behöver nya krafter & ny energi tills i morgon. då är det nya utmaningar & nya arbetsuppgifter att ta tag i.

jag vill sprida lite kärlek till er som känner att ni behöver det!
kom ihåg att vara rädda om varandra & er själva, var rädd om kärlek & vänskap & visa det!

//m.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Du är så söt gumman som skriver om mig. jag får ett galet behov att ringa dig när jag är full. saknar dig mer (är det möjligt) då.. :) men du ska veta att jag tänker på dig varje dag även fast jag är på andra sidan atlanten.
det är 5½ vecka kvar tills jag träffar Ylva o erika sen.. tiden går så fort! så snart ses vi! jaaaa!
ta hand om dig gumman, du är guld värd. puss o kärlek

2007-11-06 @ 07:23:38
Postat av: Nella

Fining där! Jag tänker på dig, saknar dig, längtar efter att få krama dig. Du är något utav det bästa som finns och vi finns alltid där för varandra, eller hur? Man ska hålla fast vid alla guldkorn som glimmar och jag är lyckligast i världen som får ingå i vår familj. Du klarar allt och du får lova mig att bara göra det som får dig att le. Le genom allt. Puss & kramar// Nella

2007-11-07 @ 23:34:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0