söndagar är sköna dagar...

...trots att man vet att det närmar sig måndag & en ny arbetsvecka, så tycker jag att söndag är en bra dag.
man får lov att sova ut.
man får lov att gå hemma i slappa kläder.
man får lov att sitta i soffan & titta på repriser av veckans alla program.
söndagar brukar vara min städ- & tvättdag.
men jag måste erkänna - men risk för att låta gammal & tantig - att jag tycker det är helt ok att städa & tvätta.
det känns bra efteråt.
golven är fria från dammråttor, kläderna luktar gott, viks & ligger el hänger prydligt i garderoben.

sen jag skrev sist har det bland annat hunnits med en tripp till växjö & campus!
& det var sig likt!
förutom att det saknades en del härliga människor...

steffi & nathalie bjöd in till GOLDEN PARTY a la steffiona!
det var guldbalonger, guldgardiner, gulddukar, guldljusstakar, guldklädsel m.m.m.m.
det var verkligen kul att vara tillbaka & träffa alla saknadeunderbarn!

image230



   
  
   
  
  
  

tack tjejer för en underbar helg!! kommer snart & hälsar på igen & återupplivar gamla campusminnen, campusuttryck, campusfester & inte att förglömma sex mfl!!
kikki lämnar er aldrig!! haha!

igår var det middag & mys hos mimmi med tina & cissi!
anders & johan kom förbi oxå. det var singstar som gällde.
jag får erkänna att det inte riktigt är mig grej... fy fasen va kass jag var. tina däremot vann varje gång nästan.
jag & johan lyckade en gång iaf! haha!
tur att jag inte är en dålig förlorare = )

  
  
  
 

& hör & häpna.... vi var INTE på blue moon bar!! nix nix... vi var faktiskt på koriander!
mkt trevligt! lite skum musik i början, men det löste sig. & anders var lika galen som vanligt! haha! vilka danser!

nu är det dags för mig att ta tag i tvätten. laga lite mat.
sen är det en lugn kväll i soffan som gäller. parlamentet väntar! det är bra det!!

om två veckor ska jag åka till nella i göteborg! äntligen! kommer bli så himla mys!
har ju inte sett hennes lägenhet än. hon har det säkert jättefint, det tvivlar jag inte på.
vi ska bara umgås & ha det trevligt. gå på stan & köpa julklappar. laga god mat. hon ska klippa mig & färga håret
( hmmmm stackarn, får aldrig vara ledig...)

puss på er sötnosar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0