vilken kväll det blev!

igår var det som sagt dags för jennsa o natcha att fixa födelsedagsfest! började kvällen här hos mig med mfl-förfest. gick vidare på de två flickornas partaj. där bjöds det på bål o kladdkaka. vi dansade, sjöng o hade trevligt! begav oss till sivans där vi med stora leenden gick före kön tack vare våra kära jobbarkort. där fortsatte festen o dansen. mådde lite dåligt ett tag men med lite vatten så löste det sig.

ett tag innan stängning bestämde jag, jenny, åsa o jan oss för att ta en tripp till statiol för att se vad de hade att erbjuda våra hungriga magar. på vägen dit hittade jan en kundvagn som han gladerligen körde oss i hela vägen till butiken. som vi skrattade. o stackars jan, han var helt slut. men roligt var det...

tog en sväng förbi sivans efter maten. petter lovade efterfest. blev dock bara jag, jenny, nathalie, petter o petters kompis marcus.... sorry pete, men det var si så där...  så jag o jenny gick vidare. hon började fundera på om de låst lokalen där festen var...så vi tog oss en liten tripp för att kolla. o då var jag inte pigg, o ont i fötterna hade jag. jenny åt äpple, hickade o skrattade. mina o jennys skrattatacker är alltid lika uppskattade! .... sen gick vi hem o sov. 

denna dagen har även den varit spännande. vad det handlar om låter jag vara osagt. jag har bara ett råd till alla törstiga; ta det lugnt med alkoholen, man vet aldrig hur det kan sluta. 4 promille är livsfarligt.

puss o kärlek. m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0