trött efter en lång pluggdag

det var visst ett tag sedan jag skrev här... har haft fullt upp. det har varit mycket plugg med inredningsprojektet och så har jag ju varit i stockholm ett par dagar.

i sthlm besökte vi möbelmässan! det fanns väldigt mycket fint att titta på = ) allt för mkt kanske. efter en hel dag där var vi helt slut. men intressant var det. vi hann även med att besöka stans alla roliga butiker och  shoppa en del... kul med lite annat som inte finns här och varannan människa har.

kom hem i lördags morse. var helt slut då vi kom hem. tänkte jag skulle plugga men fick inte mkt gjort.istället blev det inflyttningsfest hos petter. o fest hos mig emellanåt då det blev för varmt inne hos honom. för oj vilken bastu. inte konstigt med tanke på att det var smockat med folk. men då trivdes säkert joey - han tycker ju om att basta. haha.

idag har jag varit riktigt duktig om jag får säga det själv. har suttit hos vickis o pluggat hela dagen. o jag tror nog allt att jag börjar bli klar. så om allt går som det ska får det nog bli att gå till repro o skriva ut imån.

till helgen måste jag börja packa.... = ( knappt en o en halv vecka kvar i min lilla lya.... vill verkligen inte flytta... känns lite onödigt eftersom jag ändå ska vara kvar här i vxö. men jag får väl se det som en vinst ekonomiskt. det kan ju behövas eftersom jag ska pendla till älmhult i åtta veckor.... hmmmm.

nu är det dags att sova. jag lär sova gott.

imorgon är det nya tag, ett sista ryck så ska det väl vara klart får man hoppas.

natti natti. dröm vackert!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0