alla hjärtans dag

124559-32

ärligt talat så vet jag inte om jag ska vara glad eller deppig en dag som denna...
"alla hjärtans dag" - visst den är inte bara till för kärlekspar, men då man inte har någon man är kär i o man kan fira denna dag med o hitta på något extra mysigt, då känner i alla fall jag mig lite ensam....jag
fick ett litet paket av älskade mam o pap igår som innehöll lite söta presenter. tack tack = )

eftersom jag nu då inte har någon pojkvän så är det för väl att jag har mina underbara vänner!!!
ikväll blir det mys hos annica! trevligt värre!
o det är jag väldigt glad över!

jag hoppas i alla fall att alla har haft o får en fortsatt bra alla hjärtans dag!

puss, kram o kärlek // m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0