10.05.10 - bra start på veckan =)

måndagar brukar ofta vara lite sega efter att man har slappat till sig över helgen.
men inte den här måndagen!
det kan ju kanske bero på att jag inte heller har slappat så mycket i helgen.

har jobbat fysisk idag på jobbet genom att lyfta stora, tunga mattor.
efter jobbat åkte jag direkt till Sats & körde ett härligt pump-pass.

det gick så himla bra idag, jag var hur stark som helt & kände till och med att jag hade kunnat träna ett tag till.
det är ju underbart när man har sådana dagar.
glad, positiv & fylld av energi!

förutom en lagom aktiv helg, kan det även bero att jag vet att jag bara jobbar tre dagar denna veckan.
då är det mycket lättare att hålla tempot & energin på topp.



nu dags för tvättstugen.

ha en fantastiskt fin kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0