10.02.08

lagade en väldigt god middag. det var gus som kom med lite nya idéer! hade lövbiff kvar sedan helgen som vi var tvungna att göra något med innan den blev dålig. strimlade den, stekte. hackade gullök & brynte tillsammans med vitlök. hällde i matlagningsgrädde & passerade tomater. en skvätt vitt vin & lite kryddor. detta serverades tillsammans med pasta. det blev väldigt gott!

vi har tittat på "dumpa honom" (drama). en riktig "martina-film". me like =) den kan jag rekomendera.



en riktig mysfilm. kärlek... behöver jag säga mer?!

nu är det dags att sova för mig. jag börjar jobba om 6 timmar & 22 minuter. känns lockande. ja, faktiskt. jag & goa linda jobbar ihop i morgon så det ser jag faktiskt fram emot!! man kan ha det sämre.

natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0