09.09.27

söndag & lite sliten. & lite pack-ångest. vad ska jag ta med mig till malmö? vad ska det bli för väder? hur ska allt få plats? att packa för 11 dagar är inte helt enkelt. det lär bli till att behöva sålla bort sen. jag håller på att tvätta nu så kan inte göra så mkt åt saken för tillfället.
det ska i alla fall bli väldigt kul att åka. jag önskar bara att gustav kunde följa med. kommer bli så tomt i sängen utan honom bredvid. ingen att pussa på & hålla om, ingen att somna i knät på =(

helgen har varit bra. i lördags tränade jag & emma pump kl 10 på morgonen! mkt skönt & jättebra insruktör! sen gick vi på stan, tog en fika på vero (nya favoritstället) & köpte present till linda. jag köpte faktiskt inte ett enda klädesplagg. bara smink, parfym & nagellack.

 

mårten & emma på veros uteservering

på kvällen var det dags för inflyttningsfest hos linda! hon har en jättemysig lägenhet på frödingshöjd. vi blev bjudna på kanongod mat som hon fixat med hela dagen! det var bröd, pizzabullar, sallad, brieost & god sås. tack söta linda för allt gott! vi sjöng sing star & pratade om både det ena & det andra, många skratt & mkt tjejsnack! haha!

    

   

det blev månen efter förfesten. vad säger man om det? jag är inte jätteförtjust i månen... men folk envisas med att gå dit. jag kan inte förstå det. det är långa köer, mkt folk, stort så man tappar bort varann, opersonligt... tacka vet jag koriander!

det var i alla fall en mkt trevlig kväll!

dags att ta hand om tvätten. hörs!

Kommentarer
Postat av: Tess

herre min skapare vilka fyllekort jag va med på!

Nästa gång ska jag följa med på koriander jag lovar! Hoppas du får det bra i malmö. Puss

2009-09-29 @ 21:25:34
URL: http://lindathereseandersson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0