09.09.24

dagen innan löning & det är ganska tomt på kontot. som alltid. så lönen är mer än välkommen i morgon!
haft en skön dag på jobbet, suttit & planerat bad. det går framåt & jag tycker det känns bra.
haft två möten & fick ganska överrskande information...

jag är sjukt sugen på sushi!!! det vattnas i munnen när jag tänker på det. frågade sandra om hon vill göra mig sällskap ikväll & äta sushi, men hade glömt att hon inte tycker om det =(  hade tänkt köpa på happy kichen, bästa stället i stan. kikade in på deras hemsida precis & det har en del annat också så det blir kanske en liten dejt!


ser det inte lovely ut?! jag skulle nog kunna äta sushi varje dag!

dags för duschen.

ha en fin kväll! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0