09.09.21

alltid skönt att ha måndagen avklarad. sen rullar veckans dagar på av sig självt.
jobbat 7-17 idag. hem en snabbis, slänga i mig en knäckemacka, byta om & sen iväg till sats för ett pump-pass.
härligt när man inte behöver tänka på vad man ska göra, full rulle bara!
jag är en sådan människa som trivs bäst då jag har saker att göra, inte så det blir alltför stressigt, men ändå fullt upp. då får jag massa energi. har jag inget att göra är jag tyvärr ganska lat, då varken vill eller orkar jag ta tag i någonting....

jag fick en kommentar av instruktören efter passet som jag blev glad av. hon sa att det var kul att se att jag var så laddad! klart man blir glad, iaf jag! jag vill ju inte stå där med stången & se ointresserad & lam ut...

nu är det svenska hollywood fruar på tv! haha kan ju inte låta bli att fnissa. fru anka - piiiiinsamma människa!

jag blev så glad tidigare idag. fick sms från söta steffi. hon är i malmö & jobbar & kommer vara där även de två veckor jag ska dit!!! underbart!! ska krama om henne hårt & länge & fnissa & skvallra! längtar nu ännu mer tills på måndag!

nu dags för mat, fisk blir det.

puss & natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0