09.09.20. tess - här kommer det!!

eftersom älskade tess tjatat en del på mig om att jag ska börja skriva i bloggen igen så ska jag försöka ta mig samman & uppdatera här lite oftare...

så idag börjar det!

det var ju ca ett halvår sedan sist. så har hänt en hel del saker sedan dess. jag tänker dock inte rabbla upp en massa saker här & nu.

idag är det söndag - jag hoppade ur sängen ganska tidigt för en söndag faktiskt. klockan halv tio förflyttade jag mig till soffan & har suttit här sedan dess. kollat på tv & surfat runt på nätet. idag är det grått ute, solen orkar tränga igenom molnen stundtals. igår däremot - vilken underbar höstdag! soligt & varmt, då är hösten inget man kan klaga över!

då Gustav äntligen tagit sig ur sängen tog vi en lugn promenad & gick & strosade lite. på waney´s uteservering hade just johan & jossan slagit sig ner med varsin kaffe så vi gjorde dem sällskap. mkt trevligt med en spontanfika!

på kvällen kom mika & tess. de hade handlat naturgodis, ost & kex - gott det! det är inte så ofta vi ses tillsammans nu för tiden. det blev en mysig kväll med massa skvaller (såklart), te & tv! tack underbara människor! klockan elva var det dags för mika - som skulle upp & jobba idag - att bege sig hemåt. så jag gjorde dem sällskap på promenaden & följde med tess hem där gustav & andreas tittade på Barca-matchen.

det har varit en lugn skön helg! jag har inget behov att att gå ut på krogen för tillfället känner jag, ganska trött på det. alltid mkt trevligare & roligare att vara hemma hos någon med härliga människor! ska man gå ut så blir det nästan alltid stressigt, folk vill till olika ställen & man tappar bort varann. visst det är roligt ngn gång då & då, men absolut inte varje helg!

måste tacka söta andra för en mysig fredagkväll också! tack min fina vän!


i eftermiddag blir det pump på stas med emma! har varit förkyld ett tag så träningen har fått ta stryk. trist, det är ju så härligt när man kommer igång ordentligt. om en vecka ska jag åka till malmö & jobba under två veckor, så då lär det ju inte heller bli så mkt träning. men det är bara att bita ihop & göra så gott man kan.

tack så länge - hoppas snart på ett återseende ; )
puss puss!

Kommentarer
Postat av: Tess

Äntligen gumman! Som jag längtat! : ) Nu har du en ständigt trogen läsare! Lycka till på pumpen ikväll : ) spy inte.. Puss & Kärlek

2009-09-21 @ 17:29:36
URL: http://lindathereseandersson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0