090323

sen sist har jag även hunnit med en tripp till göteborg & älskade syster.
där var det inte talan om en slapp & skön helg inte.
nella hyr stol på en salong vid namn Salong Fager.
då jag var där innan jul så blev jag lite ledsen eftersom det såg för trist ut...
"jag kan fixa till lite här, det vill jag gärna & jag gör det gratis" sa jag.
sagt & gjort.
jag letade lite inspiration på nätet, letade efter lämpliga möbler, tyger, belysning m.m.
som jag tror skulle passa till salongen & deras behov.
skickade iväg mitt moodboard & ägaren tyckte det såg väldigt bra ut.
jag kan komma helgen den 5-8 mars...
jag åkte till göteborg på torsdagen kl 4. var framme på stationen kl 19, tog bussen till
masthugget där salongen ligger - & nella väntade - & började måla.
shopp shopp shopp.... så var vi igång.

det var en ganska slitsam helg, & strulig, men till slut gick det ganska bra ändå.

jag har inga riktigt bra bilder på hur resultatet blev då vi inte hann städa undan allt
innan det var dags att åka hem. så det blir till att uppdatatera när jag åker til gbg nästa gång.

här är iaf nga bilder...

före..

  

under tiden...

        
  

uppdatering kommer som sagt när jag besökt götet nästa gång...

tjo tjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0