välkommen 2009!

första inlägget i år... jag lovar att det ska bli fler inlägg 2009 än det blev 2008.
det var ganska tomt & öde här på bloggen då. jag har helt enkelt inte haft lust & ork att skriva...
men nu ska det bli ändring på det!

2008 var ett bra år!
det var ett år med mycket kärlek. ett år med mycket jobb & hårt slit.
renovering av lägenheten som vi köpte i somras... som dock fortfarande inte är klar. men det går sakta framåt.

2009 har jag lovat mig själv ska bli ett himelskt bra år!!
jag ske bli betydligt bättre på att träffa mina gamla vänner som befinner sig lite överallt runt om i sverige.
jag har redan bokat en tripp till kattis i sthlm 30 jan - 1 febr.
sen två veckor efter det ska jag till jennsa i linköping för att fira att hon fyllt 25år.
däremellan kommer nella till mig en helg!!
jag ser verkligen fram emot alla dessa möten!!

2009 ska jag även sluta tjata på gustav... sluta städa efter gustav...

2009 ska jag njuta av livet & må jävligt bra. vara ärlig & bara göra sådant som jag själv vill.

så jag säger; välkommen 2009!!!


i morgon är det dags att jobba igen. jag var ledig en vecka runt jul, 20-28 dec. sedan jobbade jag två dagar & nu har jag varit ledig en vecka igen. herregud vad slö man blir när man är ledig. ialla fall jag. jag sover hur länge som helst på mornarna. det tar en evighet att ens borsta tänderna & klä på sig.... visst det är skönt att bara slappa men jag bli väldigt rastlös i längden. så det är nog bra att komma tillbaka till jobbet & slita lite. om en vecka kommer jag säkert vara trött på det igen. puuupu.

en annan sak jag är trött på är kylan. fy sjutton vad kallt det är. ok om det hade varit snö så det hade varit lite mysigt ute, men nu är det bara kallt & rått. jag längtar till våren. våren är underbar!! våren är det bästa! våren & sena sommarkvällar. finns det något bättre?!

ska kura ner mig i soffan - igen - ta en kopp te & drömma mig bort ett tag för att sedan komma på att det faktiskt fortfarnde bara är januari månad.

puss på er så länge. vi hörs snart ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0