tisdag 13 januari

idag tränade jag för fösta gången på ca två månader. jag & emma var på stepintervall.
det var jobbigt kan jag lova, helt slut var jag då passet var avklarat. det känns att det var ett tag sedan sist. men så trött som jag blev idag har jag nog aldrig förr blivit. det kändes i varje liten muskel i kroppen. men skönt var det...

jag kom igång med träningen väldigt bra i höstas, tränade spinning, step, combat, var ute & gick & sprang flera gånger i veckan.
sedan blev jag förkyld & kunde inte träna på två veckor, sedan åkte jag till göteborg & jobbade under tre veckor, sedan var det helt plötsligt jul & då åkte jag till vmo.... därför är jag en sådan slappis nu... ska bli skönt att få upp flåset igen!! får väl se när jag är duktig & börja cykla till jobbet igen. har tänkt att eventuellt, kanske om vädret är ok & jag har lust, att cykla i morgon. men jag hinner ju ändra mig många gånger innan det är dags att trampa iväg. dessutom är gustav ledig i morgon så han behöver ju inte bilen till jobbet...hmmmm. jag vill ju inte vara en slöis..

nu ska jag krama på gusse en stund innan jag somnar i soffan, vilket jag kommer göra då kroppen är tömd på energi.

vi hörs!! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0