090117

igår, 16 januari firade jag & gustav 1 år tillsammans!!
jag slutade jobbet innan gustav så jag åkte hem för att fixa lite, ganska mkt faktiskt.
 jag tvättade, städade, handlade & fixade mat. tre-rätters blev det! & gott var det!
gustav kom hem med blommor & vi åt & drack vin, det var en mysig kväll!

började denna lördag med ett pump-pass på sats. det var skönt... & jobbigt.
nu har jag försökt rensa garderoben, det går så där. jag måste vara sämst i världen på att rensa. trots att jag inte använt vissa plagg på många år så tänker ja , att den kan jag säkert använda i sommar, när jag tränar, när jag blabla bla bla...
det kommer ju troligtvis aldrig hända. det blev en liten hög idag iaf.

snart kommer gusse hem från jobbet, får se vad vi hittar på ikväll.

puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0