090227

fredag. härliga fredag borde man ju tycka. det är väldigt skönt med fredag - kan inte säga annat. men den känns tyvärr inte så härlig.
jag är trött & energilös. dennaveckan har varit en konstig vecka, speciellt på jobbet. känns som jag mest irrat omkring utan plan & struktur. lite här & lite där & så lite här igen. knepigt....

jag behöver vår! jag behöver våren sol som ger mig energi & glädje.
gustav jobbar till klockan åtta ikväll & kvart över åtta i morgon. en lördag. känns inte kul. jag vill ju att han ska vara med mig.

jag är trött på att känna mig sunkig, ofräsch & trist. att sällan kunna fixa iordning mig, ta på mig schyssta kläder & bara känna mig fin & snygg... på jobbet lallar jag omkring i mina förstor snickabyxor & en t-shirt som är oerhört osexig. håret står åt diverse håll efter en dag & sminket som var ok då man lämna hemmet har hamnat lite var stans det känner för. jag vill också piffa till mig & ha mina egna kläder... ingen idé att shoppa när man inte hinner använda sakerna.

jag ska försöka ta mig en tripp ut & besöka solariet. kan vara skönt. kan ju låtsas att det är riktig sol så blir jag kanske lite piggare.

ja ja...

trevlig helg!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0