vår i luften idag!!

...hur härligt som helst!!
synd att jag måste stanna hemma & tvätta annars hade jag tagit en långpromenad i det underbara vädret!!
jag mår så bra när det jag känner våren i luften!!

denna veckan bygger vi sommarbutik på jobbet.
har gått lite trögt i början av veckan, men idag har det flutit på bra & jag har varit på strålande humör!

i söndags fyllde min sötis år - 23 år.
så i löradgs fixade jag & hans vänner surprise-party för honom.
det har planerats & smusslats bakom hans rygg ganska länge & jag vet inte hur många gånger jag varit sååå nära att försäga mig... men det gick bra.
var lite orolig att han ändå visste då en viss johan råkade öppna ett mail från mig då gusse satt bredvid...
men det gick fint - tack & lov för det!

gusse jobbade i lördags & skulle gjort det i söndags också, men efter mycket tjat lyckades jag till slut så att en snäll tjej ställde upp med att  byta jobbdag så att gusse fick vara ledig på söndagen så han kunde festa ordentligt = ) tack söta anna!!

vid halv sju-tiden ramlade folket in hos mig där partyt skulle hållas....
vi hade sagt till gusse att vi skulle ut på stan & äta, dricka ett glas eller två,
ta det ganska lugnt eftersom han skulle jobba dagen efter - trodde han ja...
jag, nella, erik & gus skulle ta ett glas hos mig innan, så jag hämtade honom vid halv åtta-tiden...
alla utom nella & erik var då gömda i sovrummet...
när vi kom rusade alla ut & man kan minst sagt säga att han blev överraskad!!!
festen var i gång & alla var på strålande humör!
det blev paketöppning, smörgåstårta, "jag har aldrig-leken", melodifestivalstittande, kortlekar & härlig musik.
det blev även en sväng på nöjes!
en mycket lyckad kväll om jag själv får säga det!!
tack alla härliga människor som var med!!

                  image295

... ja ni ser hur trevligt vi hade ; )

ikväll blir det mys & guitar hero hos tess & andreas!! superkul! = )


puss puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0