då var man fast...

... fast anställd alltså = )
efter ett utvecklingssamtal med chefen frida igår var det dags att skriva under på pappret.
det känns bra må jag säga. inte för att ajg varit speciellt orolig, men man vet aldrig.

hon hade goda ord att säga om mig,
vilket känns skönt trots att jag inte är speciellt bra på att ta till mig positiv kritik.
men jag jobbar på det. det driv, det höga tempo & den enorma arbetsvilja som andra verka se hos mig har jag svårt att uppfatta själv. jag vill ha högt tempo, jag vill ha mkt att göra & jag vill tycka att det är roligt att jobba... men det känns inte alltid så... men det är självklart en kick att höra att andra uppfattar mig så = )
"felet" hos mig är att jag vill vara bäst. jag vill kuna allt från början. jag måste inse att så fungerar det inte i verkligheten. alla är vi nybörjare någon gång... men vänta ni bara ; ) hihihi!!

det har varit en ganska tuff vecka. eftersom cissi & tina är på utbildning ska jag även ta på mig en del av deras arbete... det vill säga jobba för tre. jag flänger fram & tillbaka mellan olika avdelningar & olika projekt. det är kul men kan ibland bli lite förvirrat. men som sagt - jag ser ju så lugn & cool ut på ytan... skenet bedrar ibland. men jag gör så gott jag kan & jag känner att jag lär mig & utvecklas varje dag. DET ÄR BRA!!

i morgon är det fredag & det ska bli väldigt skönt med helg! sovmorgon... på lördag blir det äntligen utgång!! har inte varit ute på evigheter, 6 veckor... jo det är faktiskt sant! så det ska bli kul att få dansa av sig lite.

& en massa mys blir det också. jag har ju gått & blivit kär! & det är helt underbart! jag trivs & mår verkligen bra!! jag är glad att jag gav det en chans - bättre kan det inte bli! vilken toppen kille... naaaaaaaaaw = )

ser även fram emot nästa helg då jag - äntligen - ska få träffa mina älsklingar i vxö!! jenny & erika ska ha födelsedagspartaj!! det bli toppen kan jag lova.

image276

(saknar er tjejer...)

jag ska även stanna till i vmo på fredagen & hinna säga hej till familjen. mys mys!

nu ska jag slappa i soffan ett tag i väntan på kärleken...

puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0