kärlek & saknad

det finns så många människor som jag tycker så himla mycket om men som jag sällan pratar med eller träffar. orsakerna kan vara många, men oftast beror det på att vi bor i olika delar av sverige. trots att sverige är ett ganska litet land kan avstånden kännas långa & tiden knapp. jag hoppas i alla fall att ni vet att jag tänker på er & att ni alltid kommer betyda mycket för mig & att jag tänker tillbaka på saker vi upplevt tillsammans.

mamma & pappa: man har ju bara en mamma & en pappa, det är ngt speciellt med dem. de finns alltid där för mig, hjälper mig i vått & torrt. även om jag inte alltid visar det så älskar jag er & är evigt tacksam att just ni är mina föräldrar.

my med familj: en härlig familj med två underbara barn!! kan man bli annat än glad när man gör ett besök på stenmursgatan 4 - knappast!

sebbe: min enda bror! tyvärr så pratar vi inte så ofta, men du betyder också mycket för mig. nu när du flyttar till helsingborg så lovar jag att komma & se hur du har det - snart!

nella: min underbara nella! du & jag & våra skrattanfall haha. du är en underbar syster & en oerhört fin människa, jag saknar dig varje dag & önskar vi kunde ses oftare. vi måste bara bo i samma stad snart.

jenny: jenny, min jenny!! finns det något ont att säga om dig?! nej jag tror inte det... en väldigt klok tjej som är svårt att klara sig utan. många festnätter har vi tillbringat tillsammans vilket är jäkligt poooositiiiivt!!!

vickis: fy fan vad jag saknar dig gumman!! vickis är inte som alla andra, hon har en enorm utstrålning & charmar alla i sin omgivning!!

steffi & nathalie: ni är ju bara glaá & galna!! som vi har skrattat!! vill ha en här!

johanna: en annan solstråle som verkligen lyser upp ens vardag! tyvärr bor tösen i älmhult & din åker jag inte så ofta...men hon tycker om att köra bil så vem vet, kanske styr hon mot karlstad snart!!

basse: även han en solstråle, kan bero på att han & johanna är kusiner... = ) en jäkel på att sälja bilar! räkna med att behöva träffa mig om jag kommer till halmstad i sommar!

.... orkar tyvärr inte skriva om alla jag saknar men jag vill ge er lite plats iaf...

madde - hanna - veronica - kattis - annica - anna-lisa - danne - limpan - jennie - alla i mfl .... har säkert glömt en hel drös... men var inte ledsna jag saknar er oxå = )

sen måste jag säga att jag har många underbara vänner här i karlstad!! så jag överlever tack & lov!!

// puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0