FREDAG!!!

underbara fredag!!
är det inte härligt med fredagar!?!?
man har jobbat hårt & duktigt (förhoppningsvis) fem dagar & äntligen är det dags för lite sovmorgon & vila.
just denna helgen har jag inga planer vilket känns väldigt skönt.
inga måsten!
stiga upp när jag själv känner för det.
ta dagen som den kommer.
bara njuta av två lediga dagar.
en liten "avskedsfika" med tina & cissi då jag inte kommer jobba med de
på fyra veckor eftersom de ska på utbildning.
& så självklart mysa med min älskling.

image278

(här gus som skyltdocka...)

innan jag kan njuta fullt ut av helgen ska jag ta hand om tvätten = (
sen blir det innebandy.

ha en bra helg alla!
pusspuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0