trötter...

klockan tickar på... jag är verkligen dålig på att gå & lägga mig tidigt.
idag har jag varit ovanligt seg & trött på jobbet... gahhh. vad göra åt saken??? vila mer kanske...

målade klart i mitt sovrum igår - det blev faktiskt riktigt fint om jag får säga det själv = )
idag har jag satt upp hyllor & fixat.
satte även upp min guldiga taklampa som jag tidigare haft i hallen... men när jag tände den var det ngt som gick sönder... vet ej om det var lampan eller uttaget.. trist i alla fall... & inte nog med det... jag var så duktig & bytte stickpropp samt satte på en strömbrytare på mina fönsterlampo jag köpt på loppis... men sen såkade klantiga lilla jag välta ner dem från byrån då jag höll på att fixa så den ena gick i tusen bitar.... ännu mer trist... i morgon blir det alltså dags att köpa nya lampor...

kommer bilder snart för den som bryr sig...

en glad nyhet är att jag ska till göööööötebooorg måndag-onsdag nästa vecka!!! jag & johan ska på utbildning.
gbg betyder att jag kan träffa min underbar syster!! ska bli mysigt!

nu dags för sängen & nga timmars återhämtning...

puss & natti!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0