saknad...

jag saknar alla mina älskade vänner o min familj... snyft.
nu börjar det kännas att karlstad ligger långt hemifrån... jag vill åka o hälsa på min älskade victoria i malmö... det tar bara 6,5 timmar med tåg... det är ju en hel evighet. = ( men jag ska försöka att boka in en resa. miss U sooo much gumman!!! nästa helg ska jag i alla fall till vmo - tilde ska döpas! det ska bli mysigt att träffa alla. sebbe kommer hemfrån malmö o nella kommer från göteborg!! o kanske kanske blir det en tripp till vxö då... har ej bestämt mig än, men det vore trevligt att träffa alla där =)

jag har det bra här, men jag vill ha mina älskade närmare... hade varit bra att bo i göteborg el malmö, alltid bra förbindelser därifrån... men karlstad... jaja....

hade bestämt mig för att ha en lugn helg. gå på stan, fixa i lgh, sola, kolla på film, ta promenader.... men igår ringde raddo o frågade om jag var sugen på att följa med ut. så blev det. vi var på nöjesfabriken o det var trevligt! jobbar man på IKEA slipper man stå i kö haha!!! det är ju aldrig fel då hösten o regnet är här!! tackar tackar!

nu ska jag sakna o längta lite till, sen ska jag fixa mina gardiner o kanske ta en promenad.

massa kärlek till alla er som känner att jag saknar er....pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0