fredag o dags för helg!

vinden har vänt! o likaså mitt humör!!! tjohoooo!
idag har det varit en riktigt bra dag på jobbet! som jag har jobbat! mkt klättrande på stegar har det varit men det har varit skoj. känner mig full av energi o jag är glad!

ikväll kommer mimmi o cissi till mig!
för er som inte vet så är det två arbetskamrater.
vi ska dricka vin, äta ost o kex o snacka skit! kommer bli mys =)

men först är det tvätta som står på schemat. hinner ju inte göra det i veckan, så det blir oftast fredagens el lördagmorgonens sysselsättning.

tack steffi för det härliga mailet! jag log! jag minns det så väl! herregud vad vi skrattade...
där snacka vi träning för magen.

image173
söta stephanie!!!

o jenny - jag saknar dig så jag håller på att spricka....

image174
min favvo sombefinner sig i chicago fram till januari... snyft snyft...

o fiona!!! jag saknar din sjuka humor o ditt härliga skratt!!!
image175
nathalie är verkligen pooooosiiitiv!!! haha! miss U

nella - älskade syster som flyttat till göteborg!! du o jag o våra skrattanfall som infinner sig både i tid o otid....
image176
lilla tös, snart kommer jag o hälsar på dig!!

jag saknar er alla o många därtill!!!!

hoppas alla får en underbar helg för det tänker jag ha!!

puss o kärlek!

Kommentarer
Postat av: Steffi

GUD VA DUUUUUUUUUU ÄR GULLIG. Som lägger upp bilder på oss på din blogg o allt. Jag kände samma sak när jag läste de. Jag skrattade så jag kissade ner mig nästa, o nästan pruttade lite i matlådan samtidigt, o sen övergick de till tårar av saknad. De är så otroooooligt tomt utan er på campus, så ni anar inte. När utomlandsgruppen kommer tillbaka vill vi ha din vackra nuna tillbaka också!!! O låååångt innan dess också. Kom snart o hälsa på oss så vi kan klättra i trädet här utanför o spräcka brallorna kanske :) Oooops!
PUSS!

2007-09-14 @ 23:54:14
URL: http://ssteffi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0