tjohoo!

det är kul på jobbet nu!!
håller på med julen denna & nästa vecka!
gör i ordning podier & shopwindows - & vilken förbättring det blir! nice = )

på lördag blir det fest! förfest hos mig & sen utgång.
man vill ju inte hålla på & fixa hemma & sen aldrig ha folk här. kul med besök!

nästa helg kommer my, victor, isac & lilla tilde!
kommer bli mys.

har handlat födelsedagspresent till pap idag. han fyller hela 53 år på lördag.
han börjar ju närma sig pension. haha!
jag tycker om min far, han är en bra karl!

nu ska jag slå in paket, sen kolla på roomservice & grey´s anatomy.
kanske lite te, en filt & tända ljus - det är det bästa på hösten!

puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0