kul helg = )

ojoj som jag har skrattat i helgen! hahaha!!
jag, steffi o jenny skrattade som aldrig förr igår kväll...vi hade så himla kul det går inte att beskriva. inte nog med det..när jag o jenny kom hem hörde vi några mystiska ljud från en lägenhet tre våningar upp... hahaha - ännu ett anfall.

har haft en underbar helg med drinkparty hos fiona, födelsedagsfest hos petter m.m.

jag vill verkligen inte lämna alla underbara människor här på campus.... men om tre veckor är min tid här över... känns hemskt att tiden gått så fort. kommer sakna mina älskade vänner så jag blir tokig. vad ska jag göra utan mfl...??? o nathalie o vickis... o alla andra... usch usch. tur att vi ska ses på midsommar o min o ylvar födelsedagsfest = )

nu är det dags att ta tag i examensarbetet.. en vecka kvar... ihhhhh.. ångest.



pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0