framtiden

som sagt, om två veckor är studietiden på Campus över. vart ska jag ta vägen? vad ska det bli av mig?
inte helt enkelt det där....

jag vet i alla fall att om 5 år vill jag;
  *Ha ett fast arbete, där jag trivs och utvecklas hela tiden. o gärna bra betalt ; )
  *Veta var jag vill bo. Känna mig hemma i den staden jag bor i.
  *Känna mig hemma o representerad i den bostad jag bor i - lägenhet el hus.
  *Ha en pojkvän jag är galet förälskad i och lycklig tillsammans med.
  *Ha mina vänner och min familj nära.
  *Ha ett barn el fundera på att det börja bli dags...
  *Må bra, träna o trivas med mig själv.

o säkert massa andra saker...

Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0