VÅREN ÄR HÄR!!!

image53

nu är våren äntligen här!! vädret har varit helt underbart nu ett par dagar o man kan inte annat än att le = )
tyvärr har jag inte kunnat njuta fullt ut då jag varit på IKEA samt haft andra viktiga saker för mig.
men en annan dag hinner jag förhoppningsvis med att sitta ute.

i går började jag o lina med examensarbetet. det blev mest genomgång o upplägg samt förberedelser
inför handledningen imorgon. idag har vi tyvärr inte fått så mkt gjort = (
åsa på IKEA som är en av våra två handledare där, är sjuk så vi har inte fått den information vi behöver för att komma igång ordentligt. o vår andra handledare petra, är i örebro t.o.m. nästa vecka så det känns lite trist att vi inte kan diskutera o fålite mer kött på benen. just nu känns det hela ganska ovisst.
men jag tror nog att handleningen med bernadette i morgon kan ge en hel del.jag hoppas det i alla fall!!



vår på campus i växjö betyder även

image61

på fredag är det äntligen dags för årets upplaga o alla verkar grymt laddade!!
biljettsläppet var igår - o jag är ledsen att meddela er som inte var där - inte en enda biljett till finns att köpa!
o glada är vi för det! det kommer säkerligen bli en lika lyckad fest som förra året!
idag har vi sytt våra outfits! sååå snygga ; ) ni som kommer på fredag får se!

bilder från förra året
låt dig inspireras!!






vi ses på fredag!!!

puss o kärlek!! // m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0