torsdag..lite seg

igår var det utgång på schemat. en sista partykväll innan alla nära o kära ge sig av ut i stora vida världen. förfest hos nickan sen sivans. det var väldigt trevligt. kort o gott = )
vi dansade o hade trevligt.

när klockan ringde klockan halv åtta i morse var jag inte helt sugen på att stiga upp. huvudvärken var ett faktum. fyyyy. men jag tog en dusch, sen var det bara att knata ner till studion. bild o foto... vet inte om den kursen egentligen ger så mkt. allt för kort tid. synd, för jag skulle verkligen vilja lära mig. men men så kan det vara ibland.

i morgon åker jag till malmö. till min kära broder. o nella ska med också.
vi ska gå o se o höra mando diao i morgonkväll!! ska bli mkt trevligt = )
lite trist att jag missar fIEstan på lördag dock.... = (
men jag gråter inte för det. det kommer säkert bli en toppen helg med syskonen!!

ska ta mig en liten nap nu, fortfarande ganska seg. ikväll blir det sista måltiden med tjejerna.

pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0