student o examen!!! stora flickor nu = )


båda jag o nella har ju tagit examen nu. jag den 7 juni i växjö, o nella studenten i väranmo dagen efter.
det blev lugnt firande i av mig i vxö.
mamma, pappa, nella, my, victor, isac o lilla tilde kom till vxö för att se vår examensutställning o höra mitt o sigrids
vackra, rörande tal på cermonin ; )
jag hann dessvärre i umgås med dem så mkt som jag önskat då jag precis då de anlänt var tvungen att springa iväg på en intervju inför IKEAs trainee-platser i höst. men men...
efter cermonin blev det i alla fall picknick ute i den faktiskt väldigt för varma solen. svettigt, men trevligt!

på kvällen var det "bal på slotten" för oss PIB:are!
vår klass plus att drygt hälften hade med sig en respektive. då jag inte har någon man vid min sida så valde jag att ta med min underbara vän JENNY!!! mkt trevkigt!
kvällen började med att jocke bjöd oss alla på champange ute på slottsängen!
sedan var det middag o sång!
en trubadur var inhyrd och har var helt klart värt de extra pengarna vi fick slänga upp.
utan honom hade kvällen inta blivit lika trevlig o svängig.
det är verkligen en kväll att minnas! alla verkade ha kul o det dansade o sjöng o alla var glada. till det att vi skulle gå hem... det föll det en och annan tår.

lite bilder från nellas student som firades hemma i trädgården tillsammans med kusinerna marcus o johannes som även de tog studenten, de små pojkarna!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0