helg med nella!!

söndagkväll o jag ska strax sätta mig i soffan!
igår kom nella till mig.
vi har haft en mysig helg.
gått en runda på stan, lunchat på espresso house, druckit vin o cider, varit på caféet´s uteservering, fnittrat, ätit glass och idag varit på tylösand o solat. o jag har bränt mig... ajajaj
nu har hon åkt hem - o anlänt till vmo.

imån är det dags för en ny arbetsvecka... klockan ringer kl 5.00. härligt det. inte så värst, men desto skönare är det att kunna cykla hem vid tolvtiden o ha hela dagen att göra vad jag vill.

hoppas på att det ska fixa sig med bostad i karlstad i veckan. så att jag slipper oroa mig för det. vore skönt.

nu dags för soffan

pusspuss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0