trött....

idag blev det ingen morgonpromenad. var helt matt när klockan ringde klockan halv sju i morse. jag får väl försöka ta en tripp senare idag istället. ska snart till studion på klassmöte. sen sola. sen kanske ta mig runt sjön. ikväll ska vi ha mys kväll, jag o mina girls! vi ska göra ansiktsmasker, fixa naglarna, kanske slinga mitt hår (inte riktigt bestämt mig än...)

invigning av nyrenoverade sivans imån.... känns ju sådär. hade de gjort som vi sagt från början så hade det säkert blivit jätte bra, men nu har olika personer tagit egna beslut om diverse saker så det ser lite si så där ut... de ser inte skillnad på svart o brunt, eller runt o kvadratiskt.... hmmmmm. känns trist att ha invigning när saker o ting inte är riktigt klara. man tar ju ändå åt sig eftersom det är vi som ligger bakom hela idén o har tagit fram förslaget som de skulle jobba efter.

nella, jag saknar dig!! du är den bästa syster man kan ha o du är en underbar människa med en fantastisk personlighet. jag älskar dig!!

kärlek // m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0