tom...tom...tom...

känner mig just nu bara tom o olustig.
varför???
jag tror det beror på att jag känner press inför inredningsuppgiften vi har nu. hur mycket som helst som ska göras. visst det är kul, men jag känner bara stress för tillfället.
har även ångest inför flytten. kan kanske låta barnsligt för jag ska ju inte flytta speciellt lång - ett stenkast bort - men jag ska lämna min lägenhet och mina saker...
jag tycker verkligen inte om att flytta...
det blir säkert bra, men just nu känns det lite tungt.

jag känner mig tom o oviss inför sommaren....
vad kommer hända? kommer jag få något jobb? vart ska jag bo?
vill bara kunna släppa sådana tankar nu och tänka på nu och idag.

tom även för jag har en plats i mitt hjärta redo att släppa i någon.
någon jag kan älska och bry mig om.
när kommer det ske?
"när du minst anar det" brukar man ju säga...
har väntat ganska länge nu.

jag hoppas på att uppleva något vackert i nattens drömmar som ger mig energi till morgondagen.

kärlek // m.

Kommentarer
Postat av: Nella

Du, sötnos Martina. Det kommer gå jättebra och stressen är ju inte konstigt att den kommer. Du kommer att klara den galant som allting annat! Att flytta känns ju inte så kul när man inte kan ta med Sina saker men till sommarn är du ju själv igen. Och du kommer att hitta ett jobb. Något som passar dig perfekt! Jag saknar dig och jag måste försöka komma på besök snart. Sköt om dig! Jag tänkte ringa dig ikväll sen, så att du vet! Puss & Kram// Nella

2007-01-31 @ 08:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0