shopping med nella

idag har jag o nella verkligen haft en heldag i jönköping. vi åkte hemifrån tjugo i tio i morse, släppte av sebbe vid tågstationen sen gasade vi iväg norrut. kom hem strax innan 22, så verkligen heldag som sagt.

vi har shoppat en del. toppar, väska, halsband, skärp... o en del på rea, så vi kom någorlunda billigt undan. då är det kul o shoppa - när man får mycket för pengarna = ) we like! efter att ha avverkat citys alla butiker - citys alla intressanta butiker - åkte vi till A6, men där är ju i stort sätt samma butiker som finns i stan så vi var inte där så länge. dessutom var ju ganska trötta båda två. o jag har strosat omkring i mina klackskor idag, eftersom mina stövlar gått sönder o jag har lämnat in dem till butiken för reklamation, så jag var ganska öm i fötterna framåt eftermiddagen. så vi gav faktiskt upp ganska tidigt. vi kände inte ens för att ta en titt på IKEA.... hur ofta händer det...

i stället handlade vi lite mat o åkte hem till fredrik - nellas pojkvän. vi hade ju lovat att laga mat tills han kom hemfrån jobbet, så... mat i magen, sen kom fredriks båda systrar, en av dem man man o tvillingflickor 2 år gamla, sååå söta! lite vila hann jag o nella med sen åkte vi till barnarp för att titta på innebandymatch , barnarp - värnamo. fredrik lovade att sätta en boll i kassen - men icke. det gjorde ju inte så mkt för de vann i alla fall. vmo hade inte mkt att säga till om.... tyckte ärligt talat lite synd om dem.

jag är verkligen nöjd med dagen, vi har haft jätte trevligt nella o jag! hon är så himla bra min syster!

jag måste även säga tack till pappa som står ut att ha mig hemma trots mitt gnäll o tjat på honom. jag menar inget illa egentligen. förlåt att jag kan vara väldigt fnäsig o otrevlig, jag jobbar på att inte vara det, för jag tycker ju om dig....

puss puss o sov sött!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0