regniga torsdag. fy.

ännu en tidig morgon. jag hade bestämt träff med veronica klockan 9 i morse för att  traska osuddenrundan. o det var ju inte det allra roligaste vädret då jag vaknade. regn, regn o åter regn. precis det som vi är vana vid under den svenska så kallade vintern. men det gick bra i alla fall. på med keps o regnbrallor. raska steg! efter promenaden åt vi frukost på ett fik i stan, ostfralla o kaffe.

torsdag - ja det innebär att mamma har isac hela dagen. han kom i morse strax före halv nio. pigg o glad och undrade när vi skulle åka skridskor. ja inte klockan nio på morgonen i alla fall. mamma, pappa o nella o så isac så klart åkte till ishallen efter lunchen, jag stannande faktiskt hemma o skrev påmina personliga brev. isac undrade oroligt om jag inte hade några skridskor, jag skulle ju bara tvunget följa med. men jag sa att jag skulle komma senare så det löste sig. de var inte där så länge ändå. isac sa "nu är jag trött i benen mormor. känner du inte det?" de är för söta de små liven = ) men det räcker med en dag, sen är i alla fall jag helt slut.

nu är jag klar med mina CV:n samt personliga brev. så lättande. funderar på att evenyuellt söka till åhléns i helsingborg också, men har inte riktigt bestämt mig....

nu ska jag fixa lite, sen ska nella färga mitt hår. färgen har ju redan blivit dassig... inte fint.

återkommer kanske senare under kvällen // take care // martina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0