matt o obeskrivligt seg

hur kan man vara trött o helt utslagen då man egentligen inte har ansträngt sig speciellt mycket?? så känner i alla fall jag just nu... så ikväll är det soffan o tv:n som gäller. kanske lite te om jag orkar.

imorgon är det dags att få besked om praktikplats... känns lite nervöst, men det blir säkert bra bara jag får någon av de platserna jag har valt. eller så skickar jocke iväg mig alone till tyskland.... NEEEEJ!!!
o på kvällen ska jag mysa med jenny, min lilla sötis!!

sen på fredag ska jag o annica ta en liten tripp till värnamo. klippa mig lite o slinga håret. hos lilla nella! o äta lunch hos mamma o pappa! trevligt.

nu slappa...

kramisar!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0