kära blogg...

vissa dagar blir det mer än ett inlägg. andra dagar glömmer jag eller orkar jag inte skriva. för tillfället har min dator något fuffens för sig, den vill inte samarbeta med internet = (  när man inte har internet märker man hur beroende man är... o det vill säga väääldigt beroende. mest beroende är jag nog av MSN. men vilken tur då att jag har MSN på mobilen. men, men, det vill inte heller fungera idag.... lite jobbigt. detta kallas i-landsproblem....

helgen har varit bra! i fredags var det spa-kväll hos vickis. oooo så fina vi blev ; )
i lördags var det nypremiär på sivans. o mycket folk var det, o kul var det! vin, dans o många kära återseenden - känns som man varit härifrån alltför länge trots att det var knappt fyra veckor... mindre roligt var det igår... det var länge sedan jag hade sådan huvudvärk kan jag lova. jag o vickis hade en riktig bakisdag... det blev film, godis, coca cola o slöa i soffan heeela dagen.

om en vecka befinner jag mig i åre! det ska bli så kul. men det kan ju gå precis hur som helst, har som sagt inte åkt skidor på sex år... hoppas alla ben i kroppen är hela när jag kommer tillbaka.

nu är det snart dags för "från koja till slott" o så lite te såklart...

pussen // mj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0