tillbaka till vxö idag - men inget hem

i fredags tog jag mitt pick o pack o åkte till vmo... har tillbringat helgen här. det har varit en lugn helg. nästan för lugn, o inte en endaste droppe alkohol har intagits av mig. det ni ; ) har busat med isac. varit en tur på stan. spelat spel. träffat madde. kollat på innebandymatch... ikväll är det dags att bege sig tillbaka till vxö. jag ska ju egentligen bo hos nathalie. men jonas är på besök o åker inte hem förrän imorgon så därför ska jag vara i jenny lgh så länge. hon är nämligen i motala så det var inga problem. det hade det i och för sig inte varit ändå, för hon är så himla snäll o gó min underbara jennsa!!! det känns så konstigt att åka hem när jag egentligen inte har ngt hem att åka hem till... allt jag ser framför mig är en salig röra. väskor hit, kartonger dit, o inte mkt som är mitt. kommer nog kännas underligt att bo i nathalies lgh. bla bla bla.... det lööööser sig.

nu ska jag packa iordning mina saker som ligger lite överallt. sen middag. sen tåg.

pusspuss!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0