hos jenny

nu är jag tillbaka i vxö. jag är hos jenny - MEN ingen jenny här = (
jag är alldeles alena... känns lite underligt.
men imån ska jag flytta in hos nathalie på riktigt, då åker jonas hem så då är jag välkommen ; )

har varit hos nickan o tittat på "saw 3". ingen trevlig historia det där. fyyy feaaannn....
måste titta på ngt uppmuntrande o lätt nu innan jag går o lägger mig, annars kommer jag garanterat drömma om alla dessa hemskheter. o det vill jag inte.

imorgon blir det - förhoppningsvis - morgonpromenad.
sen in till stan för att kolla upp tågförbindelser o billigaste alternativet för att ta sig till ikea i älmhult.
måste även ringa min älskade vän johanna!!!


sov så gott o dröm vackra drömmar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0