tillbaka i vxö

då var det måndag igen... men fortfarande helg.
helgen har varit bra. det har varit mest umgänge med familjen. har varit på 30-års fest. i söndags var farmor, farbror med fru på besök. jag har busat mycket med isac, det lilla trollet. han är ett riktigt energiknippe!
han blir aldrig trött, vill bara busa hela tiden = )

image68

victor var en bra värd på festen. han såg till att alla gäster hade dricka i glaset. det blev många skålar o många tomma flaskor. jägermeister är ju riktigt gott!
my stod för maten o serveringen, med lite hjälp av mig. maten var verkligen hur god som helst. fråga nella ; )



(nella o sebbe, fredrik, en gravid my, en bakfull victor)

eftersom jag måste plugga idag tänkte jag att det var lika bra att åka hem igår.
vägen mellan värnamo o växjö är en olyckasdrabbad sträcka, i alla fall den första biten mellan vmo o bor
( ca 1,2 mil ). en gammal klasskamrat till mig miste sitt liv där för nästan exakt ett år sedan.
vid olyckasplatsen var det fullt med blommor o gravlyktor. hon blev bara 25 år gammal, det är verkligen orättvist.
när jag satt där ensam i bilen hann jag fundera en hel del.
jag tänkte på mormor o farfar.... jag saknar dem så mycket. vill träffa dem igen....
men de är ju borta. jag hoppas att de har det bra. o att de vet att jag tänker på dem.
jag är verkligen glad att jag har mina vänner o min familj.
att alla är friska o lyckliga.
man borde tala om för varandra att man tycker om varandra oftare.

kärlek till alla!! // m



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0