helt vanlig tisdag...

då var helgen passé... 
kan sammanfatta den med att det var en enda lång fest.
i fredags var det ju STUDIO 54!! o det blev just så lyckat som vi hoppats på!
efterfesten lika så. jag kom hem kl 15... efter brunch o städning av lokalen vi var i.
tänkte att det inte var ngn idé att sova då, så jag tog en dusch, lagade lite mat.
sen la jag mig i soffan en stund, sov en halvtimme cirkus, sen övertalade jenny mig att följa med ut även på lördagen. så det var bara att pallra sig iväg till petter - pigg o glad.
var riktigt trött just då. men oj så kul vi hade på sivans sen!

jag, jenny, ylva o nathalie är numer mfl-kvartetten! o inte vilken kvartett som helst... haha

image64
hela gänget samlat!!!

(fler bilder kommer troligtvis..min dator vill inte riktigt idag = ( )

X-arbetet på IKEA går framåt... idag har jag o lina gjort klart planeringen av bädden.
vi hade handledning o det var positiv respons på det vi gjort!
vi ska ändra lite småsaker men jag tror faktiskt att det kommer bli bra det här = )
jag hoppas det i alla fall!!!

idag är jag lite krasslig. sov inte så många timmar inatt plus att jag under dagen åkt på en förkylning. trist trist. så jag tar det lugnt framför tv:n ikväll..men en massa te.

snart är det påsk o då bär det av till lilla värnamo! ska bli kul att träffa familjen!
det lär bli en lugn o skön helg, o det är precis vad jag behöver. o så ska jag busa massa med isac! min lilla favoritkille = )

nu tillbaka till soffan. idag MÅSTE jag gå o lägga mig i tid...

pussar o kramar till de som tycker att de förtjänar det // m




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0