torsdag..men känns som söndag - konstigt

hemkommen efter tre dagar hos min bror i malmö. tog tåget från växjö i måndags morse, mötte mamma o seb i alvesta. sov nästan hela resan. grymt hes efter en lördag fylld med festligheter. det var nämligen overallis. o inte vilken overallis som helst, ekonomhelgens overallis. o kul var det!!! i malmö har vi strosat rundor (som skåningarna säger...) på stan. dock mest tittar eftersom studentplånboken tyvärr inte är så fet. min älskade mamma köpte mig i alla fall ett par stövlar. tusen tack mamma!! jag älskar dig, det hoppas jag att du vet. jag o mami tog idag en underbar promenad i det härliga vädret. vi tog oss ner till "bo 01" och tittade på alla flaschiga lägenheter o "tourning torso", som jag dock inte anser lika vackert... inte på utsidan ialla fall, men alla vet ju att det är insidan som räknas... nu ska jag sova, upp tidigt i morgon för att ta den traditionella turen runt sjön med nathalie o vickis kl 06.30... jäsppp. men gott är det när det är avklarat. sen är det skolan 9-16.

sov så gott!! natti natti...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0