saknad...

nu saknar jag igen... jag saknar vickis. hon har varit i skåneland en vecka nu, o kommer inte tillbaka till växjö förrän på söndag. det är så tomt här utan henne. solstrålen. för första gången sedan jag klippte av 20 centimeter av mitt hår i somras.. så saknar jag det. kanske låter helt knäppt, men jag saknar mitt långa hår. visst kan man väl göra det?? men o andra sidan är det enda gången jag verkligen har blivit nöjd när jag har klippt mig... ännu konstigare antar jag. jag är väl lite knepig.. hihi

jag borde verkligen lyfta på luren o ringa till madde. det var evigheter sedan vi talades vid. undrar hur hon har det i göteborg... vill åka dit o umgås. vill åka till halmstad också. men vet inte riktigt när det finns tid till det. o pengar. kan nog dröja... kanske blir att jag jobbar lite i halmstad innan jul, men vet ju inte hur länge vi går i skolan. sega när det gäller att lägga ut scheman på portalen... det löser sig = )

är så trött nu att jag snart ramlar ner från sängkanten, för det är där jag sitter när jag skriver. kommer sällan i säng i tid. hopplös. hmmmm.

slumra sött!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0