popcorn, TV, värmeljus o bara jag

igår var det fest. som det var!! frans och kristina hade inflyttningsfest. bål, rödvin, glada människor, skratt o musik..det kan  ju inte bli annat än bra!! o sivans var även det toppen! det enda som var mindre bra var mitt lilla huvud... som det dunkade. o det har det gjort hela dagen idag också. men det var bara att försöka att inte känna efter. jag, kattis o emmi har nämligen pluggat idag. som vi har skissat..ojojoj. imorgon ska vi presentera förslaget på kappAhl.

nu sitter jag äntligen i soffan. har tänt ljus. poppat popcorn. tv:n är påslagen. så skönt att bara få vara. jag njuter faktiskt av att vara ensam ibland. inga måsten. kan sitta tyst o zappa mellan kanalerna hur mycket jag vill ; ) men visst, jag hade ju inte tackat nej till att ha en fin pojke vid min sida. någon att hålla om, lite närhet... ooooo så gott!! jag ska fortsätta drömma.

mmmmm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0