onsdagkväll...

det har varit en lång dag idag. började på kappAhl vid halv nio tiden i morse. var där fram till lunch. allt är klart där nu - skönt! visst det har varit kul o lärorikt att komma ut i verkligheten o exponera, men fy f-n vad man blir seg i huvudet av att vara inomhus hela dagarna. ros till emmi o kattis som stått ut med mig de här dagarna, har nog allt varit lite grinig. förlåt....

jag, kattis o emmi åt lunch på "maido" idag. sushi... ooohh såå gott!! så fräsch. mmmm. det var vi verkligen värda efter allt slit. sedan tillbringade jag o kattis resten av dagen med att ränna runt i stadens alla butiker. vilket betyder att jag gjort av med en hel del av det lilla bidraget som kom in på kontot idag. har faktiskt bara köpt saker som jag verkligen behöver, så som byxor (kul), puder (ok), linsvätska (inte lika roligt) o så blev det en rundtur på willys... nödvändigt ont. ja det är ju inte svårt att spendera de små slantarna. ack ack ack. var hemma  strax efter klockan sju, vilket betyder att jag varit hemmifrån i sisådär 11 timmar. slängde ihop en kyckling- o bulgursallad. sen var det dags för lite te-mys hos nickan. hinner inte träffa mina favorit-tjejer så ofta nu för tiden.

ska snart sova, ska bli så skönt, kommer troligtvis somna på två sekunder.. imorgon ska vi inte träffas förrän 10, så ska vi - förhoppningsvis - bli klara med rapporten afrån praktiken. men innan dess tänkte jag ta en morgonpromenad. länge sen nu, måste komma igång. men har faktiskt varit lite svårt att hinna med det denna veckan. finns ju gränser.

tänkte skriva ett litet kort till min älskade mor. för att hon är så underbar. utan henne hade jag inte klarat mig. hon ställer alltid upp o finns där.  o det är alltid hon som får ta smällen när jag är nere o känner hopplöshet.

glöm aldrig att du inte är ensam, det finns alltid någon som bryr sig om dig. ibland känns livet tufft, men det är dess läromedel.

pusspuss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0