första snön!!

söndag... vad gör man en söndag? jo, det har blivit en vana att vakna bakfull o seg i huvudet. borde ändra på den vanan. en hel dag går ju till spillo. sov till tre (hör faktiskt inte till vanligheterna) idag. har varit hos sigge o druckit te o umgåtts lite. nu är det soffan som gäller, nathalie o nickan är här också.

det blev efterfest hos peter o brangen igår. inte hemma förrän efter kl 5... o det var såå mysigt, då vi gick hemåt snöade det!! stora, vita flingor som föll ner mot marken. det var så fint. känns alltid lika overkligt när första snön faller.

pratade just lite med nella på msn. hon ska till sebbe imorgon. hon är ledig från skolan i veckan som kommer. jag vill att hon ska komma o hälsa på mig. känns som det var en evighet sedan vi träffades, bara hon o jag. o våra skrattattacker. åhhhhh, saknar henne så mycket. att vi kan ha så kul tillsammans trots att det skiljer sex år mellan oss. det är bra! det beror nog på att hon är mogen o vis för sin ålder medans jag inte är fullt så vuxen som jag kanske borde vara. skyller på campus-livet...

massa kärlek till dig nella, jag älskar dig o saknar dig, massor!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0