bra snurrig

snacka om att vara virrig... igår trodde jag att det var torsdag fast det kändes som söndag. men i själva verket var det onsdag... hmmm

ja ja... idag är det i alla fall torsdag. i morse då klockan ringde var det mörkt o ruggigt ute. men det var bara att klä på sig walking kläderna o ge sig ut. o jag kan lova, att idag var vi inte alltför pigga i benen. men vad spelar det för roll, den där förbannade sjörundan tar i vilket skick vi än befinner oss, 1 timme o 5 minuter. ALLTID... konstigt är det.

skola 9 till halv sex... har farit runt på stan o analyserat. jag, kattis o emmi ska göra om exponeringen på baby-avdelningen på kappAhl. vi har lite att fundera över kan jag lova. huvudvärk...ajajaj..

inta bara huvudbank... har haft en tid nu då jag varit ganska nere.. eller är väl fortfarande lite nere om jag måste erkänna. så är det ibland. mycket känns tungt, har nog med hösten att göra, eller så är det bara något som är bra att skylla på... jag vill, och behöver faktiskt nya kläder. till exempel, jeans, toppar, tjockare tröjor, jacka... men har verkligen INGA pengar. (ovanligt för att vara mig..förstår inte vart de tar vägen. hål i fickan?? nej... ) jag har fått så dålig hy på sista tiden... behöver köpa ordentligt, bra smink. mitt hår är torrt o risigt... behöver en återfuktande (läs dyr) inpackning... vill träffa någon att tycka om, o som tycker om mig tillbaka så klart... men det här är väl sådana problem som många unga människor har. eller är jag helt ensam??? nej tänkte väl det. o så är det ju den där jäkla visdomstanden. fy f-n!!! vad ska man egentligen ha dem till??? de bara värker... ajajaj.. därav huvudvärken alltså... men jag försöker att INTE TÄNKA PÅ DET NU!!!

jag måste få deppa av mig lite emellan åt. jag lovar att snart bli pigg o glad!! det är så mycket trevligare för omgivningen då.

nu ska jag snart gå till kattis för att skriva lite till vårt projekt. kommer nog bli bra till slut, bara vi kommer igång ordentligt o får lite mer riktlinjer o info om hur vi får gå till väga o så. det får vi troligtvis i morgon.

puss puss o massvis med kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0