söndag kväll...

klockan är halv tolv o jag borde gå o lägga mig....

helgen har varit bra!
i fredags var det som sagt volleyboll på schemat, riktigt kul! det gick över förväntningarna o vi hade som sagt grymt skoj. vi vann inte men vad gör det. vi glittrade iaf = ) o jag måste erkänna att jag har träningsvärk i låren o skrubbsår o blåmärken på knäna - men vad gör det?!

igår var det sivans i vanlig ordning. lugn mysig förfest hos jenny med trevligt sällskap!

idag har vi förberett oss inför presentationen imån. känns så där bra, men jag tror faktiskt att vi fixar det. brukar lösa sig när man väl står där.

annars har det inte hänt så mycket... förutom att jag (äntligen) köpt ny mobil! som alla vid det här laget har sett eftersom jag så stolt mer än gärna visar upp den. dock inte full koll på alla funktioner ännu. hmmm.

tiden tickar på för fullt o det är inte långt kvar till jul nu. ska bli obeskrivligt skönt att komma hem till mamma o pappa o umgås med nära o kära, o att lägga skolarbetet åt sidan i alla fall ett litet tag. har tyvärr inte fått besked om jag får jobba innan jul eller ej... pengarna behövs ju om man säger så. annars blir det till att hjälpa älskade mami med allt jul-bestyr där hemma! baka, städa o fixa.

nu är det dags att krypa under täcket! natti natti!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0